Regulament membri

In aceasta sectiune puteti consulta urmatoarele informatii:

 

Protectia datelor

MEDNET Marketing Research Center respecta permanent cerintele Legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Respectam dreptul la viata intima, familiala si privata, nedivulgand datele dumneavoastra personale (nume, prenume, adresa, telefon etc.) niciunei alte persoane.

Conform Legii nr. 677/2001, drepturile dumneavoastra sunt urmatoarele:

  • dreptul de acces si interventie asupra datelor ce va privesc pe dumneavoastra,
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale,
  • dreptul de a va adresa justitiei, in cazul in care nu vi se respecta celelalte drepturi,
  • dreptul de a va opune prelucrarii datelor personale care va privesc,
  • dreptul de a solicita stergerea acestor date.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti trimite un mesaj folosind pagina de Contact a site-ului www.my-opinion.ro sau printr-un email la adresa: contact@my-opinion.ro.

Raspunsurile oferite de dumneavoastra la sondaje nu vor fi asociate cu numele dumneavoastra, ele fiind anonime. Ele sunt transformate in coduri numerice si folosite in cadrul unor prelucrari statistice avansate. Datele statistice (complet anonime) sunt transmise clientilor nostri care comanda aceste sondaje sau publicate in cadrul unor comunicate de presa.

Datele dumneavoastra de contact sunt pastrate si securizate in cadrul unui server. In momentul excluderii dumneavoastra din panel, aceste date sunt sterse complet.

Aveti dreptul de a refuza sa ne furnizati datele de contact, aceasta actiune determinand excluderea dumneavoastra din panel si imposibilitatea de a mai fi invitat la alte sondaje online.

Datele personale pe care dumneavoastra ni le furnizati (nume, adresa, telefon etc.) sunt folosite doar in 2 scopuri:

1 Caracterizarea dumneavoastra socio-demografica si localizarea regionala care va vor permite sa participati la sondajele potrivite profilului dvs.

2 In sondajele noastre, prin realizarea unui profil socio-demografic al respondentilor. Profilul socio-demografic va fi realizat si utilizat doar in scop statistic. Ca exemplu, genul respondentilor este prezentat in urmatoarea forma:

 

Inapoi↑

Inregistrarea in Panel

Participarea la sondajele online desfasurate de MEDNET Marketing Research Center este conditionata de inregistrarea in panel folosind un formular de inscriere.

Acest formular contine datele dvs. de contact necesare selectiei persoanelor eligibile pentru participarea la fiecare sondaj.

Numarul de telefon pe care il declarati va fi folosit in urmatoarele situatii:

  1. pentru contactarea dvs. in cazul in care raspunsurile la intrebarile unui sondaj nu sunt suficient de clare sau daca exista o problema in acordarea punctajului;
  2. in situatia in care ati solicitat primirea bonurilor valorice, in urma obtinerii unui punctaj de peste 1000 puncte, pentru a confirma ca datele dvs. de livrare sunt corecte si complete.

De asemenea, adresa dvs. de email va fi folosita:

  1. ca nume de utilizator pentru accesarea contului dvs. de membru al panelului;
  2. pentru trimiterea invitatiilor la sondaje.

Din aceste doua motive, sugeram ca adresa de email cu care va inscrieti sa fie una pe care o utilizati in mod frecvent, astfel incat sa o puteti accesa cel putin o data pe saptamana.

Contul dvs. de utilizator va fi unic. NU va puteti crea 2 sau mai multe conturi, pe baza a doua sau mai multe adrese de email. Aceasta actiune este interzisa in cadrul panelului si atrage excluderea dvs. din panel si pierderea punctelor acumulate. Ne rezervam dreptul de a solicita o copie a buletinului prin fax sau email pentru verificarea unor posibile „conturi duble”.

PASII DE INREGISTRARE:

  • Completarea formularului online de inscriere (max. 3 min). Vezi formularul AICI;
  • Confirmarea inscrierii. Veti primi pe adresa de email cu care v-ati inscris un email cu un link. Accesand acest link, ati finalizat primul pas al inscrierii.
  • Link-ul va va directiona catre site-ul www.my-opinion.ro si prin accesarea pagini dvs. de utilizator, veti observa primele 30 de puncte obtinute in urma inscrierii.

Felicitari! Tocmai ati devenit membrul comunitatii myOpinion.ro!

CINE SE POATE INSCRIE?

Orice persoana cu varsta de 16 ani si peste care locuieste pe teritoriul Romaniei se poate inscrie in panelul myOpinion.

Daca doi sau mai multi membri ai aceleiasi familii doresc sa se inscrie, acestia o pot face, dar folosind date de contact diferite (adresa email, nume, numar telefon).

RECOMANDARILE SUNT BINEVENITE!

Accesand sectiunea INVITA UN PRIETENdumneavoastra puteti introduce adresa de email a unei cunostinte. Aceasta va primi invitatie de inscriere in panel prin intermediul acestei adrese de email.

Daca acesta va deveni membru al panelului in urma recomandarii dvs., activandu-si si contul, veti obtine 20 de puncte. Aceste puncte se incarca in contul dvs. in momentul in care prietenul dvs. s-a inregistrat si si-a activat contul in panel (NU in momentul in care il recomandati dvs.).

Atentie: Persoana recomandata de dvs. trebuie sa se inregistreze cu aceeasi adresa de email pe care a primit invitatia de inscriere. In caz contrar, site-ul nu va putea asocia recomandarea dvs. cu contul prietenului nou inregistrat si nu veti putea obtine cele 20 de puncte.

Deoarece activitatea principala a panelului myOpinion este de a realiza sondaje online, tranformarea punctelor in bonuri cadou nu se va produce daca persoana respectiva a atins pragul celor 1000 de puncte doar prin recomandari de adrese, fara nici o activitate in sondaje. Activitatea de recomandare a prietenilor vine sa suplimenteze castigul panelistului. De aceea, este necesar sa participati la cel putin 2 sondaje de opinie online pentru a obtine recompensa.

 

Inapoi↑

Participarea la sondaje

Mecanismul de participare este urmatorul:

1  Dumneavoastra, in calitate de membru al panelului, veti primi pe email invitatii la sondajele de opinie online desfasurate de MEDNET Marketing Research Center. Fiind elementul principal de contact, adresa de email declarata de dvs. va functiona ca si nume de utilizator;

2  In corpul email-ului veti gasi urmatoarele elemente:

  • scurta descriere a sondajului la care veti participa;
  • cateva instructiuni de completare a chestionarului;
  • durata chestionarului;
  • puncte acumulate in urma completarii integrale a chestionarului si modalitatea de acordare a punctelor;
  • punctajul primit in cazul in care profilul dvs. nu este corespunzator sondajului;
  • data limita de completare a chestionarului. 
  • link catre chestionar;
  • link pentru dezabonare;
  • adresa de email la care ne puteti contacta;
  • alte precizari (desfasurarea unor tombole, castigatori extrasi in urma unor tombole etc.)

3  Accesati link-ul catre chestionarul primit prin email;

4  Completati chestionarul;

5  Accesati link-ul de iesire din chestionar;

6  Obtineti punctajul aferent participarii la sondaj;

7  Daca exista tombola cu premii, derulata pentru sondajul la care participati, veti fi informat de inscrierea in tombola.

Completarea unui chestionar se realizeaza exclusiv de catre membrul panelului care a primit invitatia de participare prin email. Astfel, daca dvs. ati primit invitatia de participare la un sondaj online desfasurat de MEDNET Marketing Research Center, niciun alt membru al familiei dvs. sau orice alta cunostinta/prieten, nu va putea completa acest chestionar in locul dvs. Aceasta actiune duce la excluderea dvs. definitiva din panel.

Completarea chestionarului se realizeaza fara influenta altor persoane. Trebuie sa stiti ca opinia dvs. este la fel de importanta ca a oricarei alte persoane si nu este nevoie de consultarea acestora pentru a oferi un raspuns pertinent. In general, sondajele se bazeaza pe opiniile si stilul de viata al respondentilor, astfel ca raspunsurile bazate strict pe experienta dvs. sunt cele mai bune!

Daca doi sau mai multi membri ai aceleiasi gospodarii au primit invitatie la acelasi sondaj, numai unul poate participa. (Prin gospodarie intelegem spatiu comun de locuit, fara a ne limita strict la familii, ci si la cupluri care locuiesc impreuna, studenti care locuiesc in aceeasi camera de camin etc.) In practica de specialitate, se considera ca membrii unei gospodarii au un stil de viata similar si, drept urmare, au opinii si preferinte similare.

Odata inceput, chestionarul nu trebuie intrerupt. Punctajul este obtinut doar pentru completarea integrala a chestionarului si inregistrarea acestuia. Astfel, daca ati finalizat chestionarul, nu inchideti fereastra! Apasati butonul de Finalizare Chestionar care va redirectioneaza catre contul de utilizator. Doar in acest mod, software-ul care actualizeaza automat punctajul dvs. va recunoaste participarea la sondaj.

In conditiile prezentate la punctul de mai sus, daca nu ati primit punctajul aferent participarii la acest sondaj, va rugam sa ne trimiteti mesaj folosind formularul de Contact de pe site-ul www.my-opinion.ro sau printr-un email la adresa contact@my-opinion.ro si va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

NU garantam un anumit numar de sondaje la care veti fi invitat! Acesta difera de la o luna la alta, in functie de proiectele in derulare si de profilul dvs. de respondent (varsta, sex, localitate, stil de viata etc.) creat cu ajutorul chestionarului completat la momentul inregistrarii in panel;

Atentie: Daca numarul de interviuri necesare finalizarii acestui sondaj va fi atins inainte de data limita declarata in email-ul de invitatie la sondaj, sondajul se va inchide. Din acest motiv, recomandam completarea din timp a chestionarului. MEDNET Marketing Research Center isi rezerva dreptul de a inchide sondajul in momentul atingerii numarului necesar de respondenti sau oricand, la solicitarea clientului care a comandat acest sondaj.

Nu exista riscul ca sondajul sa se incheie in timpul completarii chestionarului. Daca sondajul este inchis, nu vi se va permite accesul inca de la inceputul acestui chestionar.

Daca un chestionar al unui membru myOpinion este invalidat din motive de calitate (raspunsuri lipsa, limbaj inadecvat in cadrul chestionarului, 2 membri de familie care au participat la acelasi sondaj, raspunsurile la intrebari nu coincid, varsta respondentului sub 16 ani etc.), ne rezervam dreptul de a retrage punctele acordate acestei persoane.

In proiectarea chestionarelor, MEDNET Marketing Research Center introduce asa-numitele „Intrebari de control”. Acestea au menirea de a verifica corectitudinea raspunsurilor oferite de dvs. la alte intrebari din cadrul aceluiasi chestionar. In situatia in care se constata o neconcordanta evidenta a raspunsurilor, ne rezervam dreptul de a invalida respectivul chestionar si de a nu acorda punctajul aferent.

myOpinion a luat masuri pentru securizarea datelor. Cu toate acestea, daca un virus va aparea in e-mailul trimis catre membrii sai, myOpinion nu poate fi responsabil in niciun fel de consecintele acestor probleme, iar membrii comunitatii nu pot in niciun fel sa ceara despagubiri materiale sau de orice alta natura.

Inapoi↑

Stergerea contului de membru

Puteti sterge in orice moment contul dumneavoastra de utilizator. In sectiunea PROFILUL TAU exista butonul STERGE PROFIL.

Apasand acest buton, dumneavoastra veti fi rugat sa confirmati daca sunteti de acord cu stergerea tuturor datelor de contact din baza de date MEDNET Marketing Research Center. Confirmarea acestei actiuni duce la dezactivarea contului dvs. si stergerea lui in maxim 48 de ore, inclusiv a punctajului obtinut pana in acel moment.

Atentie!

Daca alegeti sa stergeti contul si nu ati ajuns la valoarea de 1000 de puncte sau peste, NU veti primi contravaloarea acestora!

De asemenea, daca ati depasit valoarea de 1000 de puncte si nu ati solicitat inca transformarea lor in bonuri valorice, conform procedurii, NU veti primi contravaloarea acestora!

Daca alegeti in orice moment sa reveniti ca membru in comunitatea myOpinion.ro, sistemul de punctaj va incepe de la 0. Spre exemplu, daca ati sters contul in care ati acumulat 500 de puncte si alegeti sa va inscrieti din nou cu aceleasi date de contact, punctajul va incepe de la 0 puncte.

Ne dorim insa sa ne fiti alaturi, in comunitatea myOpinion, cat mai mult timp!