Intrebari si raspunsuri

Pentru orice probleme referitoare la activitatea dvs. de membru al panelului myopinion si/sau de utilizator al site-ului www.my-opinion.ro, ne puteti trimite un mesaj folosind formularul de contact de pe site-ul www.my-opinion.ro sau direct prin email la adresa contact@my-opinion.ro (in ambele situatii mesajul va ajunge in casuta noastra de email :)).

Inainte de a ne scrie, puteti rasfoi mai jos raspunsurile la cele mai frecvente intrebari: 

 

Intrebari cu privire la panelul myOpinion

 

1. Ce este myOpinion?

 myOpinion.ro este comunitatea online a companiei de studii de piata si sondaje de opinie MEDNET Marketing Research Center.

 Din aceasta comunitate fac parte membrii panelului de respondenti care si-au exprimat acordul de a participa la sondajele online desfasurate de MEDNET.

 2. Ce este un panel de respondenti?

Panelul de respondenti reprezinta totalitatea persoanelor care si-au exprimat acordul de a participa la sondajele de opinie desfasurate de o companie de cercetare de piata.

In cazul MEDNET Marketing Research Center, panelul de respondenti este format din membrii comunitatii myOpinion, si anume acele persoane care si-au creat cont pe site-ul www.my-opinion.ro.

Inapoi↑

 

Intrebari cu privire la sistemul de puncte

 

1. Cum se recompenseaza participarea la sondaje?

Sistemul de punctare al respondentilor pentru participarea la sondajele desfasurate de MEDNET Marketing Research Center este modalitatea noastra de recompensare a timpului petrecut de dvs. pentru completarea fiecarui chestionar.

Astfel, pentru fiecare chestionar online completat de dvs., veti primi un anumit numar de puncte.

Recompensarea participarii la sondaje nu se va rezuma intotdeauna la aceste puncte ci este posibil ca anumite sondaje sa fie insotite de diverse tombole cu premii in bonuri valorice sau produse.

In situatia in care acceptati sa participati la un sondaj, dar nu va incadrati in profilul respondentilor cautati de noi, veti primi intotdeauna 5 puncte pentru intentia de a participa.

2. Ce numar de puncte primesc pentru completarea unui chestionar?

Punctele acordate pentru completarea unui chestionar se calculeaza de noi in functie de durata medie de completare a respectivului chestionar. Durata chestionarului se calculeaza prin pre-testare si reprezinta durata medie calculata in urma completarii mai multor chestionare, de catre persoane diferite.

Numarul maxim de puncte pe care le puteti primi prin completarea integrala a unui chestionar va sunt comunicate intotdeauna prin email-ul de invitatie la sondaj.

Veti obtine 5 puncte daca sunteti de acord sa participati la sondaj dar nu corespundeti conditiilor de participare (de ex. nu sunteti fumator) sau daca numarul de chestionare necesare de la respondenti cu profilul dvs. (ex. varsta, gen, localitate etc.) a fost deja acoperit. In acest caz, dupa completarea primelor intrebari (3-4 intrebari) care au rolul de a contura profilul dvs. socio-demografic, veti primi un mesaj de tipul "Va multumim, dar momentan avem nevoie de raspunsuri de la persoane cu alt profil".

Atentie! Este posibil ca actualizarea punctajului sa nu se realizeze in timp real. In acest caz, daca in maxim 10 zile lucratoare nu primiti punctajul pentru participarea la un sondaj, va rugam sa ne trimiteti un email la adresa contact@my-opinion.ro (in ambele situatii mesajul va ajunge in casuta noastra de email). Puteti urmari istoricul punctajelor obtinute in sectiunea PROFILUL MEU a paginii tale de utillizator.

3. Ce valoare au punctele primite de mine?

1 punct = 0.1 lei.

Astfel, daca, spre exemplu, ati acumulat 1500 de puncte, si solicitati valorificarea lor, veti primi contravaloarea a 150 de lei in bonuri cadou.

4. Cand pot transforma punctele in bonuri cadou?

Dupa depasirea pragului de 1000 de puncte, puteti solicita transformarea punctelor in bonuri cadou in orice moment folosind butonul SOLICITA RECOMPENSA din contul dvs. de utilizator.

5. Cum solicit valorificarea punctelor in bonuri cadou, dupa depasirea pragului de 1000 de puncte?

Atunci cand in contul dvs. s-au acumulat mai mult de 1000 de puncte, veti putea solicita valorificarea acestora folosind butonul SOLICITA RECOMPENSA din contul dvs. de utilizator. Butonul se afla sub spatiul unde este afisat punctajul dvs.

La inceputul fiecarei luni, MEDNET Marketing Research Center va verifica cererile de valorificare puncte primite in decursul lunii anterioare precum si eligibilitatea membrilor care au initiat aceste solicitari.

Transformarea punctelor in bonuri cadou va fi conditionata de desfasurarea unei activitati corecte in limitele regulamentului de functionare a panelului.

Mai multe detalii despre acest regulament gasiti la sectiunea SISTEM PUNCTARE.

Dupa acordarea contravalorii punctelor, punctajul dumneavoastra va fi resetat, incepand din nou sa acumulati puncte de la 0.

Contravaloarea punctelor se acorda la un prag multiplu de 100. Astfel, daca dumneavoastra ati acumulat 1170 de puncte si solicitati valorificarea lor, veti primi 110 lei (din 1100 de puncte), restul de 75 de puncte ramanand in continuare in contul dvs.

 6. Unde pot folosi bonurile valorice primite?

Bonurile valorice Sodexo (bonuri cadou) vor putea fi utilizate pentru achizitionarea de produse de la un numar mare de magazine, de pe tot teritoriul Romaniei (supermarket, hipermarket, magazine de imbracaminte, incaltaminte, accesorii etc.). Vezi lista tuturor magazinelor partenere Sodexo pe ro.sodexo.com.

7. Cum primesc bonurile cadou?

Bonurile cadou vor fi transmise prin intermediul serviciilor Postei Romane la adresa de corespondenta declarata de dvs., in luna urmatoare celei in care ati solicitat valorificarea punctelor obtinute. De exemplu, daca ati solicitat valorificarea punctelor in octombrie, bonurile cadou vor ajunge la dvs. in noiembrie.

Daca doriti, puteti veni sa ridicati direct bonurile cadou de la punctul de lucru al firmei noastre, pe Str. Turda, nr. 98, bl. 29A, Tronson 2, Et. 8, Ap. 24, Sector 1, Bucuresti. In acest caz, este necesar sa ne trimiteti prin email, la adresa recompense@my-opinion.ro solicitarea de a valorifica punctele, mentionand totodata ca doriti ridicarea lor personal.

8. Primesc punctaj daca completez partial un chestionar?

Punctajul de participare la sondaj se acorda pentru completarea integrala a chestionarului. Un software inregistreaza acest punctaj in contul dvs. doar daca finalizati chestionarul si dati click pe link-ul de iesire din acesta. In cazul in care un chestionar este completat partial si abandonat, NU se va primi niciun punctaj!

 9. Cat timp pot pastra punctele in contul meu?

Atata timp cat sunteti membru al comunitatii myOpinion (aveti cont pe www.my-opinion.ro), punctele acumulate de dvs. raman in cont pe termen nelimitat.

Punctele va sunt retrase din cont in urmatoarele conditii:

-       Primiti bonuri cadou, prin valorificarea acestor puncte;

-       Nu ati respectat regulamentul panelului si/sau termenii de utilizare ai site-ului www.my-opinion.ro (caz in care sunteti informat de acest aspect);

-       Va stergeti contul de utilizator.

In acest ultim caz, avand in vedere ca stergerea contului este realizata la initiativa dvs., fara controlul nostru, MEDNET Marketing Research Center nu va mai putea verifica punctajul acumulat de dvs. De aceea, va recomandam sa solicitati mai intai valorificarea punctelor acumulate (doar daca ati depasit pragul de 1000 de puncte!!!). Numai dupa ce aveti confirmarea primirii bonurilor cadou, veti putea sa va stergeti contul in siguranta.

10. Cum pot obtine mai multe puncte?

Recomandati un  prieten

Puteti recomanda unui prieten sa se inscrie in panelul nostru. Daca acesta va deveni membru al panelului in urma recomandarii dvs., activandu-si si contul, veti obtine 20 de puncte. Aceste puncte se incarca in contul dvs. in momentul in care prietenul dvs. s-a inregistrat si si-a activat contul in panel (NU in momentul in care il recomandati dvs.).

Actualizati profilul

Desfasuram periodic scurte sondaje de actualizare a profilului membrilor acestui panel. Actualizarea permanenta a profilului aduce punctaj suplimentare.

Verificati email-ul frecvent

Pentru a fi siguri ca primiti in Inbox email-urile de invitatie la sondajele online desfasurate de MEDNET Marketing Research Center, va recomandam sa inregistrati email-ul nostru (client@my-opinion.ro) in lista dvs. de adrese.

Puteti verifica email-urile primite in mod frecvent pentru a fi la curent cu toate invitatiile la sondaje.

Inapoi↑

 

Intrebari cu privire la calitatea de membru al panelului

 
1. Cine se poate inscrie in panel?

Orice persoana cu varsta de 16 ani si peste care locuieste pe teritoriul Romaniei se poate inscrie in panelul myOpinion.

Daca doi sau mai multi membri ai aceleiasi familii doresc sa se inscrie, acestia o pot face, dar folosind date de contact diferite (adresa email, nume, numar telefon).

2. Cum ma inregistrez ca membru al comunitatii myOpinion?

Pasii de inregistrare sunt urmatorii:

a. Completarea formularului online de inscriere (max. 3 min). Vezi formularul AICI;

b. Confirmarea inscrierii: Veti primi pe adresa de email cu care v-ati inscris un email cu un link. Accesand acest link, ati finalizat primul pas al inscrierii.

c. Link-ul va va directiona catre pagina dvs. de utilizator unde veti introduce email-ul si parola si veti observa primele 30 de puncte obtinute in urma inscrierii.

Felicitari! Tocmai ati devenit membrul comunitatii myOpinion! Participati la cat mai multe dintre sondajele noastre online pentru a castiga mai multe puncte.

3. Pot avea mai multe conturi de utilizator?

Contul dvs. de utilizator va fi unic. NU va puteti crea 2 sau mai multe conturi, pe baza a doua sau mai multe adrese de email. Aceasta actiune este interzisa in cadrul panelului si atrage excluderea dvs. din panel si pierderea punctelor acumulate. Ne rezervam dreptul de a solicita o copie a buletinului prin fax sau email pentru verificarea unor posibile „conturi duble”.

4. Se pot inscrie mai multi membri ai aceleiasi familii?

Daca doi sau mai multi membri ai aceleiasi familii doresc sa se inscrie, acestia o pot face, dar folosind date de contact diferite (adresa email, nume, numar telefon).

5. Cum invit alti prieteni sa se inscrie?

Accesand sectiunea INVITA UN PRIETEN, dumneavoastra puteti introduce adresa de email a unei cunostinte. Aceasta va primi invitatie de inscriere in panel prin intermediul acestei adrese de email.

Daca acesta va deveni membru al panelului in urma recomandarii dvs., activandu-si si contul, veti obtine 20 de puncte. Aceste puncte se incarca in contul dvs. in momentul in care prietenul dvs. s-a inregistrat si si-a activat contul in panel (NU in momentul in care il recomandati dvs.).

Atentie: Persoana recomandata de dvs. trebuie sa se inregistreze cu aceeasi adresa de email pe care a primit invitatia de inscriere. In caz contrar, site-ul nu va putea asocia recomandarea dvs. cu contul prietenului nou inregistrat si nu veti putea obtine cele 20 de puncte.

Deoarece activitatea principala a panelului myOpinion este de a realiza sondaje online, tranformarea punctelor in bonuri cadou nu se va produce daca persoana respectiva a atins pragul celor 1000 de puncte doar prin recomandari de adrese, fara nici o activitate in sondaje. Activitatea de recomandare a prietenilor vine sa suplimenteze castigul panelistului. De aceea, este necesar sa participati la cel putin 2 sondaje de opinie online pentru a obtine recompensa.

6. Cum imi sterg contul de membru?

Puteti sterge in orice moment contul dumneavoastra de utilizator. In sectiunea PROFILUL TAU exista butonul STERGE PROFIL.

Apasand acest buton, dumneavoastra veti fi rugat sa confirmati daca sunteti de acord cu stergerea tuturor datelor de contact din baza de date MEDNET Marketing Research Center. Confirmarea acestei actiuni duce la dezactivarea contului dvs. si stergerea lui in maxim 48 de ore, inclusiv a punctajului obtinut pana in acel moment.

Atentie!

Daca alegeti sa stergeti contul si nu ati ajuns la valoarea de 1000 de puncte sau peste, NU veti primi contravaloarea acestora!

De asemenea, daca ati depasit valoarea de 1000 de puncte si nu ati solicitat inca transformarea lor in bonuri valorice, conform procedurii, NU veti primi contravaloarea acestora!

Daca alegeti in orice moment sa reveniti ca membru in comunitatea myOpinion.ro, sistemul de punctaj va incepe de la 0. Spre exemplu, daca ati sters contul in care ati acumulat 500 de puncte si alegeti sa va inscrieti din nou cu aceleasi date de contact, punctajul va incepe de la 0 puncte.

Ne dorim insa sa ne fiti alaturi, in comunitatea myOpinion, cat mai mult timp!

Inapoi↑

 

Intrebari cu privire la participarea la sondaje

 

 1. Cum particip la sondajele online?

Mecanismul de participare este urmatorul:

Dumneavoastra, in calitate de membru al panelului, veti primi pe email invitatii la sondajele de opinie online desfasurate de MEDNET Marketing Research Center. Fiind elementul principal de contact, adresa de email declarata de dvs. va functiona ca si nume de utilizator;

      1. Accesati link-ul catre chestionarul primit prin email;
      2. Completati chestionarul;
      3. Accesati link-ul de iesire din chestionar;
      4. Obtineti punctajul aferent participarii la sondaj;
      5. Daca exista tombola cu premii, derulata pentru sondajul la care participati, veti fi informat de inscrierea in tombola.

2. Cat de des primesc invitatii la sondaje?

NU garantam un anumit numar de sondaje la care veti fi invitat! Acesta difera de la o luna la alta, in functie de proiectele in derulare si de profilul dvs. de respondent (varsta, sex, localitate etc.) creat cu ajutorul formularului completat la momentul inregistrarii in panel.

3. Ce contine un email de invitatie la sondaj?

In corpul email-ului veti gasi urmatoarele elemente:

      • scurta descriere a sondajului la care veti participa;
      • cateva instructiuni de completare a chestionarului;
      • durata chestionarului;
      • puncte acumulate in urma completarii integrale a chestionarului si modalitatea de acordare a punctelor;
      • punctajul primit in cazul in care profilul dvs. nu este corespunzator sondajului;
      • data limita de completare a chestionarului. 
      • link catre chestionar;
      • link pentru dezabonare;
      • adresa de email la care ne puteti contacta;
      • alte precizari (desfasurarea unor tombole, castigatori extrasi in urma unor tombole etc.)

4. Cat timp dureaza completarea unui chestionar?

Durata chestionarelor poate varia de la 3 minute, pana la 45-50 de minute, existand cazuri de chestionare si mai lungi de 50 de minute.

La primirea pe email a invitatiilor la sondaje online, veti fi informat si in privinta duratei de completare a chestionarului.

Durata chestionarului se calculeaza prin pre-testare si reprezinta durata medie calculata in urma completarii mai multor chestionare, de catre persoane diferite. Cu toate acestea, fiecare persoana are ritmul sau de completare a unui chestionar si completarea acestuia poate dura mai mult pentru unii si mai putin pentru altii.

5. Pot intrerupe completarea chestionarului pentru a-l relua alta data?

Daca din diferite motive nu mai puteti raspunde la intrebarile din chestionar, puteti reveni mai tarziu pentru a-l finaliza, urmand sa primiti punctajul pentru completarea acestuia. Nu garantam insa ca veti mai avea acces, intrucat in aceasta perioada se poate atinge numarul de raspunsuri necesare si sondajul se poate incheia. In acest caz, nu veti fi recompensat pentru acest chestionar.

6. Pot refuza participarea la un sondaj?

Este dreptul dumneavoastra de a refuza participarea la un sondaj, fie neaccesand link-ul primit prin email, fie prin abandonarea completarii acestuia la orice moment, daca intrebarile incluse in chestionar vi se par necorespunzatoare.

In cazul in care completati partial chestionarul toate raspunsurile inregistrate de dvs. pe acest chestionar vor fi sterse definitiv la incheierea sondajului.

7. Ce inseamna ca nu corespund profilului cautat sau grupului tinta?

Cand nu corespundeti profilului cautat, cel mai probabil ne vom referi la criteriile de selectie a respondentilor nostri, de cele mai multe ori acestea fiind dictate de cerintele clientilor care ne comanda studiile sau de natura sondajului. De exemplu, daca sondajul se va referi la o anumita marca de telefoane mobile, dvs. cel mai probabil ar trebui sa fiti posesorul unei astfel de marci de telefon pentru a va incadra in profilul cautat si a putea raspunde la toate intrebarile din chestionar.

8. Ce teme sunt abordate in sondaje?

In decursul celor 15 ani de activitate, MEDNET Marketing Research Center a desfasurat sondaje de opinie in domenii foarte variate.

Din experienta noastra, cele mai frecvente teme abordate in sondajele noastre de opinie sunt: automotive, asigurari si pensii, pharma, retail, telecomunicatii, obiceiuri de consum si stil de viata la modul general etc.

Inapoi↑

 

Intrebari cu privire la confidentialitatea datelor

 

1. Care sunt drepturile mele, in ceea ce priveste confidentialitatea datelor?

Respectam dreptul la viata intima, familiala si privata, nedivulgand datele dumneavoastra personale (nume, prenume, adresa, telefon etc.) niciunei alte persoane.

Conform Legii nr. 677/2001, drepturile dumneavoastra sunt urmatoarele:

      • dreptul de acces si interventie asupra datelor ce va privesc pe dumneavoastra,
      • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale,
      • dreptul de a va adresa justitiei, in cazul in care nu vi se respecta celelalte drepturi,
      • dreptul de a va opune prelucrarii datelor personale care va privesc,
      • dreptul de a solicita stergerea acestor date.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti trimite un email la adresa: contact@my-opinion.ro.

2. Ce se intampla cu raspunsurile mele la sondaje?

Raspunsurile oferite de dumneavoastra la sondaje nu vor fi asociate cu numele dumneavoastra, ele fiind anonime. Ele sunt transformate in coduri numerice si folosite in cadrul unor prelucrari statistice avansate.

Datele statistice (complet anonime) sunt transmise clientilor nostri care comanda aceste sondaje sau publicate in cadrul unor comunicate de presa.

3. Cum sunt folosite datele mele personale?

Datele personale pe care dumneavoastra ni le furnizati (nume, adresa, telefon etc.) sunt folosite doar in 2 scopuri:

- Caracterizarea dumneavoastra socio-demografica si localizarea regionala care va vor permite sa participati la sondajele potrivite profilului dvs.

- In sondajele noastre, prin realizarea unui profil socio-demografic al respondentilor. Profilul socio-demografic va fi realizat si utilizat doar in scop statistic. Ca exemplu, genul respondentilor este prezentat in urmatoarea forma:

Numarul de telefon pe care il declarati va fi folosit in urmatoarele situatii:

- pentru contactarea dvs. in cazul in care raspunsurile la intrebarile unui sondaj nu sunt suficient de clare sau daca exista o problema in acordarea punctajului;

- in situatia in care ati solicitat primirea bonurilor valorice, in urma obtinerii unui punctaj de peste 1000 puncte, pentru a confirma ca datele dvs. de livrare sunt corecte si complete.

De asemenea, adresa dvs. de email va fi folosita:

- ca nume de utilizator pentru accesarea contului dvs. de membru al panelului;

- pentru trimiterea invitatiilor la sondaje.

Din aceste doua motive, sugeram ca adresa de email cu care va inscrieti sa fie una pe care o utilizati in mod frecvent, astfel incat sa o puteti accesa cel putin o data pe saptamana.

4. Pot refuza furnizarea datelor mele de contact?

Aveti dreptul de a refuza sa ne furnizati datele de contact, aceasta actiune determinand excluderea dumneavoastra din panel si imposibilitatea de a mai fi invitat la alte sondaje online.

5. Ce se intampla cu datele mele de contact daca aleg sa imi sterg contul?

Datele dumneavoastra de contact sunt pastrate si securizate in cadrul unui server. In momentul excluderii dumneavoastra din panel, veti primi confirmarea dezactivarii contului, urmand ca in maxim 48 de ore aceste date sa fie sterse complet.

Astfel, fie ca alegeti dvs. sa va stergeti contul, fie ca acesta este sters de MEDNET, din diverse motive de nerespectare a regulamentului, MEDNET Marketing Research Center nu va mai avea acces la datele dvs. personale.

Inapoi↑

Probleme si solutii

 

1. Am participat la un sondaj si punctele nu se regasesc in contul meu.

Daca, dupa completarea unui chestionar, punctajul nu se regaseste in contul dvs., MEDNET are posibilitatea de a verifica usor, pe baza email-ului dvs., daca ati participat sau nu la sondajul in cauza si va poate acorda punctele corespunzatoare.

Nu trebuie decat sa ne trimiteti un mesaj, de pe adresa de email a contului dvs., catre contact@my-opinion.ro prin care sa ne informati in privinta acestei probleme.

Verificati mai intai daca una dintre urmatoarele situatii s-au intamplat in cazul dvs.:

      • Ati completat partial chestionarul si ati inchis pagina;
      • Ati completat integral chestionarul, dar nu ati apasat link-ul de iesire din chestionar, ci ati inchis pagina;
      • Ati primit mesaj ca nu corespundeti profilului si nu ati dati click pe butonul de iesire din chestionar, ci ati inchis pagina;

Daca una dintre cele trei situatii au avut loc, nu sunteti eligibil pentru a primi punctajul.

Citit mai multe in sectiunea SISTEM PUNCTARE.

2. Am recomandat un prieten si nu am primit punctajul de recomandare.

Este important sa stiti faptul ca punctajul pentru recomandari se inregistreaza in contul dvs. doar daca prietenul dvs. se inregistreaza cu adresa de email pe care dvs. ati trimis invitatia. De asemenea, este necesar sa oferiti o adresa de email valida.

Atentie! Deoarece activitatea principala a panelului myOpinion este de a realiza sondaje online, tranformarea punctelor in bonuri cadou nu se va produce daca persoana respectiva a atins pragul celor 1000 de puncte doar prin recomandari de adrese, fara nici o activitate in sondaje. Activitatea de recomandare a prietenilor vine sa suplimenteze castigul panelistului. De aceea, este necesar sa participati la cel putin 2 sondaje de opinie online pentru a obtine recompensa.

3. Nu pot accesa link-ul catre chestionarul online.

Daca link-ul din email cu trimitere catre chestionarul online nu functioneaza, incercati sa:

-       Copiati manual link-ul si sa-l inserazi in campul de adresa din browser (Mozilla, Chrome etc.);

-       Daca nici astfel nu functioneaza si primiti un mesaj de eroare in browser, este posibil sa existe un firewall pe calculatorul dvs. sau protectie ridicata a antivirusului si sa nu permita deschiderea acestei pagini. Sistemul nostru de sondaje este sigur, astfel ca aveti posibilitatea de a dezactiva temporar protectia aceasta pentru a participa la sondaj;

-       Ne puteti trimite o sesizare folosind pagina de contact pe pe site-ul my-opinion.ro.

4. Am accesat link-ul catre chestionarul online, dar nu pot completa chestionarul.

Atunci cand completati chestionare online, este necesar sa aveti in vedere urmatoarele:

-       Urmariti mesajul pe care il primiti in urma accesarii link-ului catre chestionar. De cele mai multe ori, acesta este suficient pentru a va lamuri care este problema;

-       Primele intrebari ale unui chestionar sunt intrebari „filtru”, care selecteaza categoria de respondenti eligibili sa participe la respectivul sondaj. Daca ati completat doar cateva intrebari si ulterior ati primit un mesaj de genul „Nu sunteti eligibil sa participati la acest sondaj” sau „Din pacate, numarul de respondenti care corespund profilului dvs. a fost atins”, inseamna ca nu veti putea raspunde la acest chestionar pe criterii de localitate, varsta, gen sau diverse aspecte legate de obiceiurile dvs. de consum. Fiecare sondaj pe care il desfasuram urmareste intervievarea unei anumite categorii de persoane;

-       Completarea unui chestionar se realizeaza o singura data de catre fiecare persoana. Daca ati completat deja chestionarul acesta, nu mai puteti participa la acelasi sondaj;

-       Verificati daca nu cumva alt membru al gospodariei dvs. v-a accesat contul si a completat chestionarul. Conform regulamentului, nu este permis ca altcineva in afara de dvs. sa completeze un chestionar care v-a fost destinat, iar chestionarul respectiv trebuie anulat.

-       Ne puteti contacta la adresa de email contact@my-opinion.ro sau folosind formularul de contact de pe site-ul my-opinion.ro pentru a anula chestionarul si a va permite sa completati personal un alt chestionar sau pentru orice alta problema referitoare la completarea chestionarului.

5. De ce email-urile de invitatie la sondaje intra in Spam?

SPAM este un mesaj de posta electronica (e-mail) nesolicitat. In cele mai multe cazuri sunt mesaje comerciale (oferte, promotii, etc.) si intentia expeditorului este de a beneficia de publicitate la costuri mici.

Asa cum internetul a evoluat, domeniul de aplicare si scara de abuz in retea au evoluat in aceeasi masura. Una din aceste forme de abuz este spam-ul, care a devenit o problema universala.

Pentru a proteja utilizatorul de o invazie de mesaje nedorite, inclusiv virusi, email-ul dvs. este creat astfel incat sa trimita multe dintre aceste mesaje in casuta de SPAM.

Pentru a evita ca email-urile cu invitatii la sondaje trimise de noi sa ajunga in SPAM, va recomandam sa adaugati adresa noastra de email in lista de contacte a email-ului dvs.

6. Am obtinut peste 1000 de puncte, dar nu am primit bonurile cadou.

-     Trebuie sa stiti ca bonurile cadou se primesc la solicitarea dvs. Asadar, daca ati depasit pragul de 1000 de puncte, folositi butonul „Solicitare recompensa” din contul dvs. de utilizator sau mergeti direct la pagina noastra de contact. Acolo, veti completa un scurt mesaj si veti alege din lista subiectul „Solicitare recompensa puncte”.

-     Veti primi recompensa in cursul lunii urmatoare celei in care ati trimis aceasta solicitare, astfel incat noi sa avem posibilitatea de a verifica eligibilitatea contului dvs. (vezi Reguli panel si Sistem punctare pt. mai multe informatii).

-     De asemenea, verificati datele personale pe care le-ati declarat. Noi va contactam telefonic pentru confirmarea adresei dvs. de livrare, dar daca numarul de telefon declarat nu este corect iar prin email nu raspundeti mesajelor noastre, nu avem posibilitatea de a va trimite recompensa, nefiind siguri ca adresa este 100% corecta.

-     Daca sunteti sigur ca toate conditiile de mai sus au fost indeplinite, va rugam sa ne trimiteti un mesaj folosind formularul de contact de pe site-ul www.my-opinion.ro sau sa ne trimiteti direct un email la adresa contact@my-opinion.ro).